Accesarea acestui site de comert electronic, denumit in continuare "magazin", pentru informare, vizitare sau cumparaturi, presupune aceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare. Proprietarul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara notificare.
Proprietar si administrator al acestui magazin este firma INOVATIT ELECTRIC SYSTEMS S.R.L. avand urmatoarele date de identificare: RO 38479564, Nr. Inreg. Reg. Com.: J23/5688/2017
Firma INOVATIT ELECTRIC SYSTEMS S.R.L. este si proprietarul domeniului www.iesgroup.ro inregistrat la RNC.
Tot continutul acestui site (informatii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate a firmei INOVATIT ELECTRIC SYSTEMS S.R.L. si a furnizorilor sai si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara drept a oricarui element se pedepseste conform legii.
In conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002 acest magazin reprezinta un "serviciu al societatii informationale". Societatea informationala este proprietarul magazinului. In consecinta, acest magazin este doar o interfata grafica ce prezinta destinatarului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor.
Produsele/echipamentele aflate in stocul nostru intern, vor fi expediate catre client prin curier in termen de 24-48 de ore de la confirmarea comenzii. Livrarea se efectueaza in zilele lucratoare, iar comenzile plasate in zilele libere, weekend sau de sarbatoare vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare. In cazul in care clientul doreste livrarea coletelor sambata, acest lucru este posibil contra unei taxe suplimentare de livrare in weekend.
Produsele denumite "la comanda" sau "in stoc furnizor" vor fi expediate imediat ce acestea ajung in stocul nostru. Termenul de livrare pentru aceste produse va fi comunicat clientului telefonic si pe adresa de e-mail furnizata, dupa confirmarea furnizorului.
Aceste termene sunt orientative si pot varia in funcție de diversi factori logistici sau de aprovizionare. Ne angajam sa informăm clientii în mod prompt si transparent cu privire la orice modificari ale termenelor de livrare. Pentru orice intrebari suplimentare legate de livrare, va rugam sa ne contactati la adresa office@iesgroup.ro
Preturile afisate sunt exprimate in RON si includ TVA.
Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare. Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel. Accesul fiecarui cumparator la istoricul comenzilor proprii, (dupa autentificare) spre vizualizare sau printare, acestea fiind pastrate pe server timp de un an. Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client. Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul. Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta. Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.
Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:
- enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc. (excluzandu-le si asumandu-si-le pe cele datorate transcrierii gresite de catre operatorii magazinului),
- nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui,
- diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele.
- defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin,
- disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc.
- intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive.deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin. Atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda. Magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului
- Posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
- Continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.
Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului 34/2014, din care am extras textul dintre ghilimele:
Art. 7.(1) "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv." "Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator" - intrucat au fost indeplinite prevederile din Ordonanta.
Art. 8."In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului de catre consumator".
Art. 9."Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate(nota magazinului: realizate pe comanda, pe combinatii de culori dorite de client), precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii: Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in perfecta stare de functionare. Toate obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor.
Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume. Clientul care solicita returnarea produselor este responsabil de trimiterea produsului catre magazin, magazinul nu trimite curierul pentru a ridica produsele returnate.
In cazul in care, in urma plasarii unei comenzi clientul refuza ridicarea coletului de la curier, magazinul isi rezerva dreptul de a livra eventualele alte comenzi catre acelasi client doar in urma achitarii anticipate ale contravalorii comenzilor.
In cazul in care produsul livrat prezinta un defect de fabricatie, consumatorul are obligatia de a notifica magazinul in forma scrisa, prin email la office@iesgroup.ro sau telefonic la numarul afisat pe site, in termen de maxim 48 de ore.
Indiferent daca clientul alege sau nu sa notifice magazinul prin email sau telefon, pentru ca o solicitare de retur sa poata fi considerata valida, clientul are obligatia de a completa formularul de retur din pagina dedicata (click aici pentru formularul de retur)
Toate comenzile plasate in site sunt confirmate telefonic, datorita conditiilor particulare de realizare pe comanda a produselor. De aceea se considera comanda acceptata, ferma, doar dupa convorbirea telefonica dintre un agent al site-ului iesgroup.ro si client. In cadrul discutiei, agentul confirma clientului disponibilitatea de realizare si livrare a produsului sau stabileste cu acesta culori sau materiale alternative.
Costul standard al transportului pentru comenzile plasate pe site-ul nostru este de 20 de lei, TVA inclus. Acest tarif se aplica majoritatii produselor.
In cazul anumitor echipamente care au un numar mare de kilograme si necesita transport special, costul transportului va fi calculat individual. Vom comunica acest cost clientului in momentul in care il contactam pentru confirmarea comenzii si detaliilor de livrare.
Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman. Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente. Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti.
Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.Taxele de expeditie pentru fiecare colet sunt afisate in cosul de cumparaturi. Coletele vor fi expediate cu o firma de curierat rapid.